Fråga nr 3! :D

Mr.K om TÄVLING!! :D: Hej, jo jag undrar om du blir sponsrad av ung med psoriasis?

För er som inte vet så är Mr.K hemligt förälskad i mig :p
HAHAH, ne nu ska jag inte vara elak.
Men han är en god vän från ett psoriasisläger :D så ..'
Nu ska jag va tyst o svara på frågan :D'

Nej du kära Mr.k. Jag blir inte sponsrad av ung med psoriasis. (Oj nu blev texten helt plötsligt stor? Vet inte vad jag tryckte på xD) Iallafall. Jag önskar att jag var det. Då kunde jag ha fler tävlingar, satsa mer på bloggen m.m .. Jag har dock inte frågat dom där uppe. Men jag vet inte riktigt om de hade velat sponsra mig xD De har kanske annat o lägga pengar på och det känns dumt om man blir nekad lixom :) Hade dock gärna velat det. Hade blivit så mkt roligare!

Take care Mister. (;
Om 4 veckor & 3 dagar syns vi :)


Kommentarer
Postat av: Mr.K

Nehe, så synd. :/



Nu e de inte långt kvar iallafall. :D

2010-07-02 @ 16:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0