TÄVLING!! :D

Nu är det dags för flickan med psoriasis första tävling ! :D
Jag kommer att lotta ut ett års medlemskap i ung med psoriasis förbund (:
Vad ska då du göra för att vinna? Jo...
Du ska kommentera detta blogginlägg.

I din kommentar ska följande finnas med:

- Varför du läser min blogg?
- Varför ska just DU vinna?
- Hur gammal du är?
- Om du är medlem i psoriasisförbundet/ung med psoriasis?


Du kan även nominera en kompis/familjemedlem men då måste du skriva vrf du tkr den ska vinna o.s.v. Detta skulle du kunna göra om du är redan har ett medlemskap. Om du är medlem i psoriasisförbundet är det lite speciellt. Men det tar ju upp en annan gång :) Iallafall jag vill jättegärna att ni uppger er mailadress eftersom vinnaren blir kontaktad via mail :) Den bästa kommentaren och motivationen kommer att publiceras på bloggen liksom vinnaren :D Sprid vidare och ..

lycka till ! :)

Kommentarer
Postat av: Oscar Nilsson :D

Jag läser din blogg för att du är min kompis och tycker det är kul att läsa andras bloggar o det är intresant :p



Jag vet inte riktigt varför jag skulle vinna men jag ställer iaf upp och det är kul med tävlingar XD



Jag är 15 lr ja 16 i oktober :P



Jag är medlen i ung med pso :P

2010-05-02 @ 20:41:35
URL: http://youkihmohkii.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag läser din blogg för du skriver så ungdomligt och intresseväckande. Du hittar på nått nytt hela tiden och har alltid nya idéer om din blogg.



Jag vet inte varför just jag skulle vinna men det kulle väl vara för att jag inte har något medlemskap och har chansen att få det nu.



Jag är 23 år.



Ej medlem i nått av förbunden.

2010-05-02 @ 20:46:03
Postat av: Joel

Jag läser din blogg för du är snygg.



jag kommer antingen vinna eller så kommer jag bli medlem på annat sätt.



jag är snart 19år.



jag är ej medlem i något men funderar på att bli medlem.

2010-05-02 @ 21:27:12
Postat av: Lenore

Hej!

Jag har precis hittat till din blogg, och känner igen känslorna i det du beskriver när du inte från början ville berätta att du har pso. Allra helst skulle jag vilja toksnagga håret 2 mm så att jag skulle kunna smörja in med kortison - i HELA hårbotten till skillnad mot för vad jag kan göra nu - i hårfästet...



Varför jag ska vinna? Jadu, jag hoppas att jag förtjänar det i kampen mot psoriasis, visst, jag har inte sår över hela kroppen, men om jag inte behandlar det så dyker det upp snabbare än blixten, främst i ansiktet. Att vara ung tjej med pso är inte lätt, folk klagar över finnar, men att ibland ha blödande sår i ansiktet är inte så roligt det heller.



Jag är 21 år, och är inte med i pso/pso ung...



Ojsan hoppsan vad lång kommentaren blev! :o Antagligen för att jag blev glad över att hittat en ung tjej med pso som öppet berättar om det!



Kram

2010-05-02 @ 22:00:13
URL: http://lenores.blogg.se/
Postat av: Anonym

+Hej

Kan man inte bli medlem i Ung med psoriasis istället...?

2010-05-03 @ 13:44:33
Postat av: Mr.K

Hej, jo jag undrar om du blir sponsrad av ung med psoriasis?

Eller varför just ett års medlemskap? :o



Bra blogg btw. :D



Hoppas du har de bra. :)

2010-05-03 @ 17:43:12
Postat av: Doris eller Arne whatever...

Hej!

Jag läser denna bloggen för att du är min dotter och för att jag är stolt över allt du gör!



Varför jag ska vinna? Ärligt talat, vill jag inte vinna, för någon annan förtjänar mer än jag att vinna ett så fint pris. Alltså är jag bara med i denna tävlingen för att jag tycker det är kul med tävlingar som man inte behöver springa eller hoppa eller anstränga sig, utan bara använda hjärnan :D.



Jag är äldre än du ;) och är inte medlem i pso.



Ha det gött! Lycka till med NUGLARNA du kokar just nu.



Kram Mamma

2010-05-04 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0