Jag ska snart till Kina och då kommer det ske en ändring här!

Eftersom jag ska till Kina i två månader i sommar så kommer jag starta upp en ny blogg, där man kan följa mig. Den kommer inte vara inriktad på psoriasis som denna är, men eftersom sjukdomen är en del av mig kommer det nog ett och annat inlägg om det också :) Jag önskar att så många som möjligt följer mig där, och på min facebook-sida, samt twitter :) Har knappt kommit igång men det är på G :D
www.worldwideuf.com är min nya blogg :)
Lite snyggare, lite bättre och lite mer ;)
Följ mig gärna på FB med facebook.se/worldwideuf

Kommentarer
Postat av: Lars Rosenquist

Hej,

Jag undrar om du skulle vara intresserad av att prova några av våra produkter som utifrån erfarenhet lindrar psoriasis. Produkterna kommer från Döda Havet. Skicka ett mejl om det låter intressant. Produkterna finns på www.rivagesweden.se



Hälsningar

Lars Rosenquist

Dead Sea SALTH

Helsingborg

2012-05-27 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0