Sommarsol i Småland !

Har varit i Vimmerby hos farsan hela helgen. Lillebror A fyllde år så har firat honom lite och sådär. Och gissa vem som kom dit? Fina underbara Kevin! :D så vi har myst i sommarsolen och gått och shoppat, käkat kebab och allt annat nykära gör när sommaren kommer :D Så det har varit härligt. Tänkte slänga upp lite bilder faktistk.
-
Skolmässigt - bara en vecka kvar innan lov ! :D Sen kommer kevin veckan efter, så de två närmaste veckorna lär gå fort. Himla härligt. Filip kommer ju ner också från Uddevalla. Jag får ju finbesök lixom :D Så kommer ha ganska full rulle med girlsen när killarna kommer hit, haha :D Sen fortsätter väl knegandet tills det är dags för Kina. Många tkr jag ska starta en reseblogg. Så gör nog det - på kinesiska, muahaha ;) Nej men ska försöka starta upp en.. :)
-
Min psoriasis har nog aldrig varit värre, om man ine bortser från perioden för två mnader sedan. Måste ta tag i det. Men alltså.. Det är så härligt och jag mår så bra nu ändå när våren kommer! Men skulle behöva ngn push för att fixa ett par veckor med salvor. Är ju så träligt! :) Men sist visade det ju riktiga resultat. Ska visa er en tidningsartikel jag fick från en tjej på mailen med. Har fått två norska böcker om psoriasis från läsare också, riktigt skoj!
-
VI HÖRS FININGAR!
- Anmälingstiden till Tollare har gått ut nu! Jag hoppas så många som möjligt anmälde siiiiiiiiiiiiiiig :D
Så ses vi där! Snälla, hugg tag i mig om ni läst min blogg elr sådär ju! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0