Skoltankar

Saknar min fina Kevin, det är så knäppt att man vaknar och det känns tomt från sekund ett på dagen utan honom. Varför blir det sådär? Jag ska försöka överleva och fokusera på de typ 10 timmarna plugg jag måste ta tag i egenligen meeeeeeen inte just nu :D
.
Nu sitter jag i skolan igen och väntar på mina vänner som så många gånger förut! Hann itne käka någon frukost idag fast jag satt alarmet på typ en timme tidigare för att jag skulle hinna. Jag snoozade typ i 1.40 timmar. Patetiskt. Så ska käkaf rulle nu. Sedan är det nationella prov i svenska B, wish me good luck lixom. Har studiedag imorrn oh då ska jag oh Anna göra klart våran tyskafilm.. den är ..patetiskt rolig. Såå ikväll blir det girlnight för hela slanten för att kunna chilla morgon! :D
. Lägger upp bilder från världens finaste underbaraste härligaste roadtriphelg idag med :D
-
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0