S Ö N D A G !

Söndag - Bloody sunday lixom. PLugg hela dagen. Ska försöka fixa klart min praktikrapport men väntar på svar från min handledare på lite frågor. Ska skriva en himla spanskauppsatts om en resa jag gjort elr vill göra också. Skittrist ju.. Vet inte alls vad jag vill göra sen. Har känt mig så nere på senaste tiden - asså skolmässigt. Vill inte plugga. Detta sista 1.5 året jag har kvar på gymnasiet känns som rent onödiga år. Jag bara slösar tid på att gå en ekonomilinje. Jag kommer aldrig jobba med det? Jag vill jobba med människor och språk hallå! Vad gör jag här? Har iallafall bokat en tid med syon på fredag så ska försöka styra upp lite kurser och så.
-
I övrigt så är min psoriasis påväg tillbaka! För en månad sedan var den typ helt borta på överkroppen. Nu känner man hur det kliar och de där små retliga topparna reser sig ur huden igen som snömonster från underjorden. Usch. Måste börja smörja igen. Stör mig verkligen på att använda salvor! Det kletar sig fast på kläder och så måste man dra ut tröjan från kroppen hela tiden och sånt. Ja iallafall, så peppar jag resten av mina läsare att smörja och hålla ut. för snart kommer S O M M A R E N :D DET är ju jättehäfligt! Och jag ska åka till Kina..
-
SÅ har funderat på att låta denna bloggen vila och skapa en ny reseblogg. Vad tror ni om det? :s Kan ju behålla denna och uppdatera ändå men då mest om frågor mail och funderingar ni har? :)
Kram sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0