problem för icke medlemmar att anmäla sig till Tollare!

Hejhej! Har fått lite mail om att flera inte har fått inbjudningar till kursen för nydebuterade på Tollare folkhögskola. I senaste numret av psoriasistidningen (är jag mycket medveten om) stod det att man kunde hitta blanketter på ung med psoriasis hemsida. Ni (och jag) har inte hittat där så jag bad de som ville åka att kontakta mig via mail och berätta att de ville åka och ange adress. Jag hade som avsikt att skicka hem blanketter till er så ni kan anmäla er. Nu verkar det strula lite men förhoppningsvis kommer de fram i veckan! :D Tycker fler ska anmäla sig till kursen om ni inte gjort det :D Kommer faktiskt bli awe-some!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0