Nya kläder, la la la laaa!

AOOOUFFF! Är helnöjd! Har fått massa nya kläder till min sommargarderob! Kunde inte kommit lägligare. Så det var en lila lång klänning i siden elr satin typ, ganska tajt upptill på ett konstigt sätt. Sedan en svart vanlig snygg väst, en vit vanlig kofta med ngn grej på, och ett skitsnyggt partylinne! :D Så, nu är jag nöjd.. KANSKE ska lägga ut lite bilder men jag är ju sämst på att posa och hålla på. Dessutom tkr jag det är lite fjantigt med dagens outfit och såntdär. Men det är ju inte riktigt dagens outfit så.. ni ksk överlever? :D Jag ska dock plugga ikväll så får se om/när jag lägger ut bilderna. Har nämligen prov i företagsekonomiskit B på fredag. Woopewweoopp!
Ni får lite bilder från helgen nu först :D NE men första bilden var faktiskt från Annas 18årsfest :D
HAHA! Fina A och jag påväg ut för att spela in vår tyskafilm! Jag ska föreställa fanatisk miljösnubbe och fågelskådare typ, medan anna står för liberal sovjetisk ryss typ. Som är brutal mot allt och alla..
Min goda hemgjorda langos från i lördags :D
Yepp, och sista bilden är från när jag målade starwars åt småkusinerna :)
Hejdå sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0