Möblerat om en del, :D

Som ni vet så gillar jag heminredning och så vidare. Om man kombinerar detta med mitt stora Michael Jackson intresse blir det ett himla vackert rum. Det enda jag väntar på för att det ska bli komplett är min stora tavla som Joel har kvar i sin lägenhet någonstans. Himla synd att jag inte hade den idag asså.. Men men, tänkte visa hur MITT rum blev iallafall :D Jag är väl rätt nöjd, spikade lite skevt och sådär va, men de är tanken som räknas :D Så om ni har några MJ saker över kan ni la slänga dom på posten till mig? Allt från gamla kassetter, LPskivor och tavlor, speglar, posters och nyhetsartiklar. Gärna tidningar och specialutgåvor ochsåntdärva :D Maila om ni har ngt över. Ni kan ju mailadressen vid detta laget, men eftersom detta är extra roligt så: [email protected]
-
Två fina LP fodral, sjukt bra however, satt en prislapp kvar på 58 kr på den längst ned "we are the world"
Och ni har väl inte missat att jag har en ThrillerJacka också? :D Den är jag mest nöjd med alltså.
HITTADE BARA EN ENDA BILD!
När jag har på mig jackan! Det är skandal!
Tänk den dagen den går sönder kommer jag inte kunna se hur fin den var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0