It has been a while.

GLÖM INTE ATT SISTA ANMÄLNINGSDAGEN TILL TOLLARE ÄR IMORGON! Föreslår att alla skickar in sin dammiga blankett eller anmäler sig NU :D Det kommer bli awesome! All fakta ni behöver finns i föregående inlägg jag skrivit om TOLLARE. Jag har haft en sjukt jobbig vecka med massvis av inlämningar, uppsatser och läxor allt annat kul som hör gymnasietiden till! Därför ( fast inte endast därför ) har jag inte bloggat. Nu har jag betat av 3 stora uppgifter på två dagar och det känns så himla bra när det äntligenär gjort! Nu har jag bara en tyskafilm jag ska fixa. Kanske lägger upp den på bloggen? Haha eller kanske inte ;) Jag och min kära Anna ska redovisa en intervju på tyska då. Så vi intervjuade helt enkelt batman och lite andra sköna snubbar medans alla andra tråkmånsar i klassen intervjuade kompisar och lärare. Denna helgalna film ska vi alltså visa upp och skriva en rapport om. Jo det går säkert ur vägen .. Kanske ska slänga in någon rolig bild? Jo men visst. JAG GER ER *TRUMVIRVEL* BILDERNA FRÅN ROADTRIPPEN TILL UDDEVALLAAAAA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0