Anmälningar till Tollare!

Hejsan hoppsan!
Det är en del anmälningar, frågor och funderingar som jag fått in på mailen angående Tollare! Jag tycker absolut att fler ska anmäla sig! Det är en jättebra kurs som riktar sig till er som vill veta lite mer. Detta är lixom första steget på resten av erat liv med psoriasis :) Som sagt, vill ni anmäla er och inte fått en blankett i brevlådan så maila mig! Skriv er adress, frågor osv :) Kursen riktar sig till nydebuterade med psoriasis elr nya medlemmar. Ibland har vi tagit emot folk som är intresserade eller har familjemedlemmar med det, åldern är 15-25 år men det har nog varit både nått år äldre och yngre genom åren. Dock har nydebuterade i rätt ålder förtur. Tycker absolut fler ska anmäla sig, choppchopp, sätt igång! :D Vill se inkorgen lysa gul i eftermiddag :D
.
Nu ska jag förbereda mig inför 4 lektioner tyska med årskurs 6-9 (:
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0