Glad måndag!

Njae faktiskt inte alls, har haft ont i magen och huvudet hela dagen!
Hem och plugga företagsekonomi, har prov imorrn ..
Iallafall studiedag på fredag :D
Hur skönt är lixom inte det?
Vill bara säga att till er som ska till Eksjö på lördag, I'll be there!
Ska representera ung med psoriasis förbund där tydligen typ :)
Så, grabba gärna tag i mig om ni ser mig (är ju rätt liten) :D
För alla som inte vet så är det i Eksjö en direktdatasänd föreläsning,
Om psoriasis, läkare, forskare m.m kommer att snacka,
Det blir nog rätt bra ändå, :) Ska slappa sen..
Jag har även fått i uppdrag att skriva en artikel till psoriasistidningen.
Så ni ser mig i nästa nr, angående kursen på Tollare folkhögskola :)
Kan ju passa på att lobba lite för den i nästa inlägg!
Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej !

Har följt din blogg ett tag. Jag har också psoriasis.. skickade till dig för ett tag sen och frågade hur du gick till väga när du fick ersättning från trygg hansa. Nu har jag gått igenom allt på trygg hansa & skickat iväg mina foto :) Jag fick bara ersättning för vanprydande ärr. Inte för psykisk och fysisk hälsa. Vad fick du och för vad?



Ha de bra, & var stark. SNART KOMMER SOMMAREN IGEN SÅ VI BLIR BÄTTRE :D MVH Emma

2012-01-26 @ 12:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0