Den sidan av Amanda ni sällan ser...

Jo men helt ärligt, hur många HAR sett mig i 3D-glasögon?
Nervös, Jooodå! Skulle till min nya pojkvän den dagen! Mr.K
*Le me, just minding my own business N camping like a boss
FjortisposarN a la grap-the-leg. Innan rixfmfestivalen Växjö
Njuter av livet, chillar vid havet, med underbara människor!
Barnslig, fjollig, glad. Totalt älskar bilden, venne varför.
Haha! Hur många har sett mig plocka svamp? x) Den är intressant..
Eheheheh, färgar håret , eeeeeeehh .
Den sidan ni nog inte alls fått se av mig är nog denna faktiskt :
Nydumpad i min onepiece, ledsen oh allmänt trött på det här med livet.
Precis efter uppbrottet med min fd boyfriend J.
MEEEEEEEEEEEEEEEEEN, allt blir bra i slutet.
Och om det inte är bra, så är det inte slutet, :)
.
Hoppas ni njööööt av bilderna, vill ju inte avsluta i moll så; laugh a bit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0