Nattdiktaren Amanda!

Det är så himla härligt att somna berdvid någon man tycker om.
Det är ännu bättre att vakna bredvid någon man älskar.
Snooza i 5 dyrbara minuter varje morgon, medans man skedar.
.
Det är så himla härligt att komma hem efter en tuff dag.
Bara för att mötas av de där ögonen som man förälskat sig i.
Det är helt underbart att få uppleva allt det här.
.
Nu sitter jag här i sängen, har skrivit klart och planerat en tyskalektion inför imorgon.
Så ligger han här bredvid så sårbar och andas tungt.
Så otroligt fin och underbar med täcket löst liggande över axeln.
.
Ibland känner man sig sådär fullkomlig.
Lite sådär att alla bitar faller på plats och man ler för sig själv.
Ett sånt där ögonblick där man inser vad som är viktigt för en.
.
Så vad gör man då när alla dessa känslor bara svallar?
När man inte finner ro att sova?
När man insett vad som är värdefullt och underbart?
.
Jag ska bara lägga mig bredvid honom.
Viska att jag älskar honom.
Sen ska jag sova, bara för att kunna vakna upp till ännu en sånhär dag..
.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej, hittade nyss in på din blogg! Har också psoriasis och gjorde en navelpiercing för 1,5 år sen. Sa att jag hade psoriasis, men dom sa inget om några risker, så körde bara. När jag hade haft den i ett år och tre månader så fick jag psoriasis runt båda hålen. Vill bara varna dig.. har nu tagit ut min piercing och hoppas på att det försvinner.. Vad får du för behandling mot din psoriasis? Kram!

2012-02-18 @ 14:28:52
URL: http://www.varmblodet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0