Min vecka!

Tjo!
Nu kör det igång med prov oh all sån skit ..
Fredag är första provet i företagsekonomi, följt av ett religionsprov på måndag och svenskaprov på fredag om en vecka igen.. Kämpigt värre men ja, tiden bara rusar iväg! Ikväll ska mina kära vänner komma hem itll mig oh äta lite gott, mingla oh fnittra efetrsom JAG FYLLER ÅR :D så det förväntas bli en helgrym kväll, borde jag langa bilder ? :) Iallafall, imorrn är vi lediga oh då måste jag plugga + umgås med underbara, torsdag - min födelsedag, vaknar till ljudet av sång oh skratt, på kvällen kommer halva släkten, fredag prov då som sagt, sen drar jag till vimmerby för att dels bli firad och också fira min minsta lillebror C som blir 1 år :D Vi ska typ på ngt äventyrsgrj där man klättrar på en hinderbana typ 4 m upp i träden, asnice :D Sen på söndag åker jag hem tidigt för att välkomna resten av halva släkten på eftermiddagen :D Så jag har full rulle som ni ksk märker! Men jag hoppas ni överlever och jag ska försöka uppdatera eftersom jag är en sån intressant person ni vill läsa mkt om ;D

Bye for now and take care yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0