MIN HELG - so far!

Slutade iallafall tidigt idag tyyp 10 i 2. niiice , eller?
Njaa, eftersom jag var tvungan att vänta på B&A -.-
Som slutar 3 och 20i4 .. *suck*
Idag ska jag iallafall gå på stan med dom :D
Det blir antagligen massa kul!
Sen ikväll ska jag iväg,

Lördag ska jag på kräftskiva hos morfar min.
Hela tjocka släkten med (typ 10 pers varav 4 är mamma, lillebror och sambo) xD
Men jo, som sagt ska dit, han fyller år med, morfar alltså!
Sen ja på dagen vet jag inte, träffa tjejerna antagligen,
JUSSTE! Fixa i huset med, vi har ju flyttat ..eh... ja
Ska ställa iordning allt och sådär!

Söndag - träningsdax igen :D
Jo jag och becka tar tag i våra liv efter sommaren.
jag spenderade hela sommaren i Uddevalla utan träning.
Bryr mig fkatiskt inte, har haft det assoft! :)
Så.. kul helg elr? ... Knepig fråga (;

Kyss>!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0