Fortsättning a la love ;D

Jo, som sagt...EHEHH...
Kevin hade ju kommenterat , så tänkte slänga in hans kommentar.
Så att jag verkligen har bevis för att han inte brydde sig om min pso ;D

"Hej Hanna! :)
Tyvärr så är det över nu men du behöver absolut inte oroa dig för att du drar upp en massa känsligheter, detta är faktiskt en jättebra fråga! :D
Tyvärr kanske svaret blir lite tråkigt då jag själv också har psoriasis. :)
Vi träffades faktiskt på ett psoriasis läger.
Så självklart hade jag inget problem med det alls. :)

Jag tror själv inte att andra folk ha problem med psoriasis om du är öppen med det och inte ser det som någonting konstigt med psoriasis.

För om du själv går runt och försöker dölja din pso som om det vore något äckligt eller konstigt, då är det precis de folk kommer tro om det, men om du istället agerar som det inte är något konstigt alls så kommer inte folk heller att se de som om du är konstig, eller äcklig, eller så.

Själv så har jag psoriasis över hela magen och en del på armar och ben, men jag har inga problem med att gå i shorts, kortärmat eller utan tröja på sommaren. Om någon tycker jag ser konstig ut som har pso så får de väll göra de men jag har aldrig varit med om att någon har sagt att jag har varit äcklig eller ful. Men folk undrar ofta vad det är för något, vilket jag inte tycker är fel, då är de ju bara nyfikna och när man säger att det är helt normalt och inte smittar och så så tycker de flesta inte heller att det är något konstigt. :)


Just att visa de för en pojkvän eller flickvän kan ju självklart vara svårt men ett förhållande handlar mycket om att du ska kunna lita på din partner, och om du nu hittar någon kille som du vågar öppna dig för såpas mycket så tror jag att det absolut kan hjälpa ert förhållande. :)


Hoppas flytten går bra för dig Amanda också :)

Vi syns ju på riks snart :D"


Jo, kevin har en massa poäng i det han säger. Gör du det till en big deal gör alla andra det också. I detta fallet är det väl bäst att inte göra det :) Men om du ska exempelvis gifta dig eller skaffa barn så råder jag dig till att göra det till en big deal ;D Men ja.. Blabla.. det var det iallafall :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket!

2011-09-06 @ 16:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0