Engelska läsare:

Jag tkr det är jättekul att jag har så mkt utländska läsare.
Det glädjer mig faktiskt!
Dock har jag stött på ett problem!
Dessutom är det en F R Å G A !
Oh jag kan för mitt liv inte förstå den!
Ja nu tänker ni: stackars ambitiösa människa som inget fattar!
Jo men jag tolkar den såhär:
Hej, hur har du tid att uppdatera din webbsida (asså blogg) om du är så upptagen som bilden i din hemsida?
EHHHHH.. jag fattar bara inte! Asså det sista "som bilden i/på din hemsida?"
.
hÄR HAR NI KOMMENTAREN!

.
"Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages."
.
.
Jo jag är upptagen! Läser väldigt mycket i skolan, har lite fritid där jag oftast pluggar, hänger med vänner eller träffar fisen <3 Jo men sant, jag uppdaterar på någon rast eller så. Har sällan tid att uppdatera, lägga in bilder oh engagera mig som jag kunde när jag startade bloggen (ca2 år sedan mellan 8an/9an)
Då hade jag massvis att skriva om, hade min psoriasis-vecka om ni kommer ihåg den trogna läsare ? :) Där jag varje dag skrev fakta som en psoriasis form dvs ppp, guttat, plack etc.. Men det känns som jag redan berättat allt det där, ämnena försvinner och ju mer jag berättar ju mindre finnsd et ju kvar att skriva om.. Så.. Men hjälp mig gärna! Fråga saker så jag kan svara :D Det mesta publiceras ju. :) Om ni vill ha privat svar maila!
.
:[email protected] :)
.
Hjälp mig nu vad de sista i meningen betyder ? Vad menar personen? Vill ju kunna ge svar till någon som undrar! Fram med engelskakunskaperna nu damer oh herrar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0