Bildbomb a la riksstämman! :D


Pappersarbete och förberedning innan riksstämman!


Min fina underbara vän med sin Chai latte, <3


HAHAH! Jag oh Rikke på pendeln, men iallafall!
Måste säga att dessa bilder INTE är från riksstämman!
De är från dagen innan när vi checkade in på hotellet bla.
Så det är inte sånt här vi sysslar med egentligen x'D

Aww.. vilken otroligt rolig kväll det var!
Synd att i stort sätt ALLA bilder blev suddiga!
Jag funderar faktistkt på varför.... (;

HÄÄÄR är en bild från riksstämman! :D
Jag och rikke innan allting börjar :)

Jag , efter att ha blivit stependiat av Marias minnesfond :D
*happyface*

Mina två UNDERBARA vänner som sprang efter tåget när jag skulle åka!
Efter två hektiska dagar, usch vilken lång hemresa detvar!
Saknar er fina, underbara vänner!
För att nämna, var Kevin också med..
Tog dock inga kort, but he was there!
Härligt det r att kolla tillbaka på ett ögonblick som passerat!
Så mycket skratt och mys det var på bara ett dygn!
Pure happiness lixom.. Jag lever för dessa stunder.
Det var det så att säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0