Skulle vilja dela med mig av..

"Tyvärr så finns det många som vill klaga ner på folk men du får aldrig ta åt dig av deras grymhet. Du är fin trots dina besvär oavsett vad folk säger eller tycker :) "

Jo tack för tanken och en underbar kommentar. Får faktiskt ganska ofta kommentarer som "du är fin som du är!" eller "bry dig inte om vad de andra säger". Det är helt fantastiskt att det finns folk där ute som faktiskt vill tala om för mig att jag duger, när det finns så många som kämpar för att bevisa motsattsen. Iallafall, jag ville dela med mig om detta till mina läsare.

Ta ALDRIG åt er av andras grymheter och ni ÄR fina trots era besvär elr folks okunskap!

Nu är det ju inte så att jag lider av den dåliga självkänslan pga psoriasis. Lite dåligt självförtroende har väl alla oh jo visst har jag mina perioder som tyvärr råkar gå ut på familjen elr pojkvännen. Men det skulle jag aldrig skriva ut i bloggen och det handlar ALDRIG om psoriasisen :) Jag VET att det finns folk som faktiskt mår dåligt av själva sjukdomen och det är DOM och alla idioter som påpekar deras utslag, som jag vill nå ut till :) Att ni är bra! Delvis drf jag ville dela med mig av kommenteren, för ni behöver den nog mer än mig.

Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej! :)

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-2.html#comment



Ps: ni minns mig säkert från "modelbea"-bloggen

Lycka till! :)

2011-10-26 @ 17:48:32
Postat av: Psoriasis Behandling

Tjena Amanda, hoppas det går bra med dej.Jag heter Inge og er från Norge. Jag har skrivit en bok om Psoriasis, som jeg gärna vil ge til dej. Om du skickare meg et mail så får du den direkt i din inbox som en e bok. Det er dags at bli av med Psoriasis nu.

2011-11-03 @ 01:01:56
URL: http://psoriasis-behandling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0