Modellbilderna från idag :D

HEJ OCH SOM NI VET VAR JAG OCH PLÅTADES IDAG!
Nej, ni visste inte det men här kommer bilderna :)


Jo , i brist på fantasi ser jag nästan likadan ut på alla bilder....



Syftet med att vara med och ta dessa bilder idag var faktiskt för er.
På ett sätt, jag ville visa att man kan vara vacker med psoriasis.
Till både fotografen och den som sminkade sa jag att jag ville framhäva den.
Alltså psoriasisen, Isn't that great? :)
Lägg märke till armarna på översta bilden oh armbågen på andra.
För att inte tala om hårfästet som tyvärr inte syntes så bra.
Ska göra om min header med. För har tagit ett kort SÄRSKILLT till den! :D
Det kommer bli asnice :D Så den snyggaste bilden får ni tyvärr inte se.. (;
Tänkte visa en bild jag tog med min Mamma också, oh lillebror <3


Känner lite som den där låten när jag ser mamma:
Isn't she lovely, isn't she wonderful?


Jo, Romeo ÄR asball!
Det var det jag bjuder på sålänge,..
Kanske får ett infall oh slänger in resten av bilderna, men inte nu!
Ska råplugga psykologi för har en inlämning imorrn .. -.-
Detta eviga pluggandet alltså! (;'
Kyss sålänge


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jätte fina bilder, verkligen. Härlig att du vågar stå för vem du faktist är och inte skäms för att ha utslag. Starkt gjort!

Tyvärr så finns det många som vill klaga ner på folk men du får aldrig ta åt dig av deras grymhet. Du är fin trots dina besvär oavsett vad folk säger eller tycker :)

2011-10-25 @ 15:34:41
URL: http://jeenniiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0