Det här med skolarbete!

Fick ettliste speciellt fanmail härromdagen!
Trevligt, har satt sig lite på minnet faktiskt.
Ska uppdatera lite mer snart nu lite nyheter!:
I torsdags var jag på ett styrelsemöte.
Det var en lokal förening som bjudit in mig.
Så jag berättade lite om vad ung med psoriasis förbund pysslar med.
Det var uppskattat oh jag fick lite frågor oh sånt.
Berättade om nyheter och vad som komma skall osv..
Har med mig lite nyheter därifrån som jag ska publicera!
Men har inte papprena här i skolan.
Bland annat är det om en salva som ska sluta säljas.
Som jag vet att många om mina läsare använder!
Dessutom tänkte jag köra ngn drive av ngt slag.
Typ vilka som behandlar sig med vad!.
Ska klura lite på hur jag ska lägga upp det bara :)
I övrigt har jag ju fyllt år (woooop woop),
Skrivit 5 prov och hunnit sova däremellan (;

Uppdaterar med lite nyheter senare :)
Kram på er fina läsare!

Kommentarer
Postat av: mamman

Min son 6 år fick konstaterat den 7/10 att han har pso, jag vet inte så mycket om det just nu men håller på att lära mig för att kunna hjälpa han på bästa sättet, bla lusläser jag din blogg.

Har kommit till april10!

Har du några råd att ge?

Bra käk skrev du en del förordar vegetarisk en del mer ffisk o mindre kött osv.

Ja du ser jag behöver hjälp tips och råd.

Vi ska tbx till läkaren i nov!

2011-10-09 @ 08:42:11
URL: http://killenmeddpsoriasis.bloggie.se
Postat av: mamman

Skrev för snabbt på vår blogglänk så gör om det

2011-10-09 @ 08:44:03
URL: http://killenmedpsoriasis.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0