Sjuk .. :/

Hejsan! Har varit sjuk måndag tisdag och onsdag.
Har missat? Hmm.. ska kolla hur många påminnelser..
jo ca 10 stycken!
1. Plugga religion, 2. Religionsprov, 3. Jobba, 4. Lämna in lapp om valbara kurser (gjorde det förra veckan men funderar fortfarande på att ångra mig då jag tror jag kmr misslyckas med att bli diplomerad gymnasieekonom), 5. Lämna in företagsekonomi grupparbete (Hoppas Löken lämnade in sakerna jag mailade honom om, ANNARS!) 6. JOBBA, 7 Skriva anteckningar + läsa ut boken Rosemary's baby, 8. Göra klart den superstora svenskaskitinlämningen, 9 Plugga religion, 10. ta ut pengar, 11. fixa praktikplats.

Hur många saker har jag hunnit med? Jo nu ska vi se.. hmm 1,2,3 ...4,5...6... 0!
Ingenting har jag gjort!
Oh det är sååå rätt åt mig att jag ligger här och tkr synd om mig själv.
Iallafall.. Ska till ullared så, ni får la ksk se om jag köper ngt..
Julklappar vettni, oh kanske ngt egotrippat till mig själv.

Kyss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0