Monday morning!

Hejsan bloggen, :D
Har haft en helt underbar helg hos Kevin :D
Massa mys, oh skratt :)

Nu är man dock hemma.
Allt är som vanligt. Man går upp samma tid, tar på sig samma kläder, säger samma saker, träffar samma människor, äta samma frukost, tar samma väg hem, går oh lägger sig samma tid..

När jag vill, vakna tidigt bara för att se på honom när han sover, ta på mig den dära klänningen jag aldrig använder, bara för han tycker den är fin på mig, eller när jag vill säga "jag älskar dig" istället för att säga, "hur var din dag?", Jag vill gå upp och äta dom där frallorna med svarta pulor på, som någon snäll själ värmt i ugnen, istället för vanliga torra mackor med räkost. Jag vill gå på en gata, där jag inte vet vart vägarna bär, och jag vill absolut stanna uppe till 2 på natten och kolla på film, prata oh mysa..

Jag önskar helt enkelt att just DET var min vardag..

Nu dröjer det iallfall minst 3 veckor innan jag träffar kevin igen.. Sorgligt eller hur? Hela världen lider med mig ;D Han fyllde iallafall år igår, så nu är vi jämngamla :) Oh dessutom , har vi varit tillsammans i en månad idag. All the pleasure is worth all the pain. Allt har en början, oh alla måste börja någonstans :) Har varit en underbar månad iallafall. :)

Vilket underbart känsloladdat inlägg ;D
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0