L som i Liseberg!

Vilken skön dag idag asså.
Vaknar upp hos bäverN.
Sur oh tvär som jag är vrålar jag:
Ska inte du upp oh duscha!?'
BäverN lixom ba; Eh.. Jo.. godmorgon lixom.
Ja ba: Men gör det dååå !:@
.
Bäverbild...
.
Helt underbart!
Becka vaknade oh trodde hon försovit sig.
Vilket jag tyckte var skitkul!
.
Vi drog iallafall till Liseberg efter mkt om oh men.
Längst bak i bussen satt vi.'
Jag, Beckabus & BäverN, plus A.O!
.
Åkte atmosfear.'
Lite smått besviken faktist!
Det var mer ovissheten om hur den skulle vara som var läskig.

Jo, längst där uppe där man sitter i typ ngra sekunder...
Så är det några sommålat en skylt där det står:
Ångrar du dig ? ;D
Lite småkul. Hela raden typ började asgarva :)
-
Orkar inte skriva mer idag.
Langar bilder senare!
Kyss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0