Jaha.. Söndag blev det vare sig man ville eller inte..

Oh nu åker kevin hem..

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej amanda! Jag är en tjej på 14 höstar och undrar en sak.

Jag har haft ont i min rygg sen ett år tillbaka. Och läkarna har sagt att jag var överbelastad eftersom jag tränar väldigt mycket. Men förra veckan var jag hos en annan läkare och han sade att jag kunde ha fått psoriasisatrit. Min mamma har psoriasis. Kan jag också ha psoriasis? Kan man kollla upp om det är psoriasis? vart isåfall?



detta plågar mig väldigt mycket eftersom jag inte kan träna så mycket och har ont hela tiden och har svårt att sova pga ont när jag ligger ner. sen är det ju det här när jag är med kompisar. Jag kan inte böjja mig ner riktigt och massa sånt. du kanske fattar?



Tacksam för svar!



Ps. din blogg är super bra! superstarkt av dig tjejen! :)

2011-05-15 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0