Som man umgås blir man själv..

Såhär är det, jag är ganska liten på jorden :)
När de jag älskar inte mår bra, så krymper mitt hjärta.
Jag mår automatiskt dåligt också..
Jag kan lixom inte leva med mitt liv då..
När någon jag verkligen verkligen tycker om inte mår bra, hur kan man må bra själv då ?
Jag har lite svårt att förstå det.
Jag har ganska många vänner.
Men ganska få riktiga vänner.
Jag har ingen vän som aldrig svikit mig.
Så är det.
Jag har svårt att släppa in folk i mitt liv.
Jag är misstänksam mot allt och alla.
Och när jag väl släpper in någon, så är det svårt att låta den gå också.
Sån är jag.
Jag kan förlåta, men det tar absolut tid!
Att förlåta betyder för mig att det inte gör ont när man tänker på det.
Att förlåta betyder inte att man glömt.
Det finns så många konkreta exempel på svek bland mina polare ..
Men de betyder så mycket för mig att jag kan förlåta dem.
Just nu finns det en person som inte mår så bra.
Dels pågrund av mig.

Och jag kan inte själv må bra nu.
Jag går runt och tänker , skakar, väntar på sms och kan inte sova.
Jag kan inte blogga för jag har ingenting att berätta.
För det händer inget i mitt liv.
Jag står helt still i sånna här perioder.

För tiden runt om finns inte, allt som finns är mina tidlösa tankar.
Som finns där mest hela tiden.
Jag försöker vara upptagen hela tiden för att slippa tänka.
Jag vill inte att någon blir sårad.
Jag vill inte lämna ett gräl utan att kramas.
Jag kan inte sova när jag är ledsen.

.
Jag kan inte leva när du är ledsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0