Ert favoritprogram?

Något jag älskar är auditions :)
Asså, det kan vara so you think you can dance
eller vad som helst, auditions äger ju :)
Så mkt konstigt folk och så mkt duktigt folk.
Det är en sån otrolig mix av svenska folket :)
Nu den 15 mars så ..
Ja vad hände då?
Jo då gick tv4 ut med infon om auditions i idol 2011. :D
ÅH DET ÄR JU MIN FAVORIT LIXOM :D
alltid älskat musik, oh spelat piano oh grejjer :)
Idol är min grejj.
Älskar att sitta oh skratta åt töntar,
Oh häpnas av olika människor som kan sjunga otroligt bra!
Som hon Susan Boyle.
Helt awesome, man tror verkligen inte det om vissa folk.
Så, min fråga till er -

tänker ni söka till idol 2011 ? ;D
Varför ställer ni upp?

kul oh veta vad folk tänker, oh vilka man får se i tvrutan ;D

Kommentarer
Postat av: Din mor

Jag tänker ställa upp men inte detta året. För att jag tror att jag kan dansa himla snyggt. Behöver bara öva lite till.

2011-03-22 @ 15:23:50
Postat av: filippa :P

Du kan ju ställa upp ;p

2011-03-24 @ 14:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0