En funderare..

"Hej! Hittade precis in till din blogg :) Jag har haft psoriasis sen jag var 13 år men har aldrig haft sy mycket som nu.. Jag blev väldigt nyfiken på vad detta är för en kam? Hårbotten är det som jag tycker är jobbigast eftersom att det är svårt att dölja där.. Vore jätte glad om du kunde berätta lite för mig om kammen!

Jäkligt bra blogg också måste jag säga!

Ha en bra kväll! :)"

Hejdu M. :)
Har skrivit ganska mkt om kammen i tidigare inlägg. Så kolla lite i arkivet oh historiken så ska det nog stå en hel del :) Om du ändå inte hittar vad du söker, så kan du fråga igen :D Oh om du verkligen verkligen vill att jag skriver ner all fakta om den igen så ärre klrt jag gör det ! :)

Kram sålänge :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu hittade jag ! :) Tack så mycket :)

2011-03-21 @ 13:25:21
URL: http://mrsmanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0