Under the coconut tree!

Hejsan! Var ngn som undrade vilka bloggar jag läser.
Eftersom jag faktist läser ngra så tänkte jag lägga ut dem.
Länka till dom lixom, oh skriva ngra rader!
Den absolut bästa bloggen jag läser är Lady Dahmers.
Hon är gryyyym!
Hon skriver mkt om genus och könsfördelning.
Tar upp olika orättvisor oh man får följa med hennes ungar -
Ninja oh Krovas, på olika äventyr,
Hon berättar hur hon fostrar barn oh vilken uppfattning de har av världen.
Himla klok brud måste jag säga!
Assssssdiggar henne totalt måste jag erkänna!
Sen är det ju Marsbarnets blogg .
Där får man följa Jenny, som är 16 år och mamma!
Hon är verkligen en såndär supermorsa, som man bara totalälskar!
Finns så många fina sidor hos henne!! :')
Hela hjärtat slår ett extra slag nör man ser sånna människor skaffa barn.
Som dessutom kan ta hand om det på ett kärleksfullt vis.. *bölar*
Hon är super! Awesome, oh allt annat positivt med ett plus i kanten!
Faktist brukar jag uppdatera Miixx blogg too!
Hon har visserligen silikonpattar, men om man har överseende med det så ;D
Hon är asball, försöker krossa ideal oh få människor att fatta att de duger!
Hon har kört värsta driven med : Krossa idealen som är skitbra!
Hon är grym, har humor i varje inlägg, oh ja hon är ball.
Först tänker man att hon är ngt slags slut, eller attentionwhore typ,
Men läser man hennes blogg så fattar man hur nice hon är :)
Läser också Kissies blogg, behöver jag äns länka ? -.- Har dock börjat tröttna på den, Läste kompisbloggaqr ett tag i början när jag skaffade blogg, typ för ngt år sen eller 2. Men har tröttnat på det också. Tycker inte folk skriver så mkt, har mest hämtade bilder ller videoklipp de gillar, Men ah läser Micahs också, men hon börjar ju gå lite överstyr så uppdaterar inte där så mkt längre heller, det är lixom dom bloggarna man snabbcheckar, Men de 3 över här är suuuper :D
kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0