Jag skulle aldrig ..

Fick ett mail, en brud (i guess) som undrade vart jag köpt mitt - håll i er - LÖSHÅR!
What the H E C K ?! xD
To start with, jag använder INTE löshår.
Aldrig gjort, kommer nog inte göra heller.
Jag tycker det är fint med löshår, på folk som har råd att ha det.
Eller som gör det snyggt.
Annars tkr jag löshår är sjukt irriterande,
har blivit en fjortistrend oh folk byter hit oh det,
Det syns verkligen att det är F E J K också.
Hade folk inte varit så otroligt kassa på att sätta i det hade jag inte brytt mig.
Skulle jag skaffa så skulle jag fixa det riktigt, lägga ner tid oh pengar.
Annars fattar jag inte vrf man har det?
Grejjen är väl att det SKA se äkta ut?
När det ändå inte gör det, varför då ha det ?
Jag har inte löshår, har inga tips på vart dusommailade kan köpa heller xD
Sorterade ut lite bilder på vad jag tkr ser ut som att jag har löshår, alltså bilder där jag själv kollar och tänker, jo en främling kaaaanske tkr det ser ut som jag bär löshår;

Mhm.. fundersam, liknar ksk liiiite löshår ? :S xD
Even though it's not
Eh, nej .. Jag hatar rosa, men var bjuden på 80-talsfeeest!
Ne, jag tkr inte alls det ser ut som jag har löshår,
Inte på någon bild när jag tänker efter xD
Isåfall måste det vara väääldigt snyggt gjort :)
Men tack för komplimangen..
Om det nu var en sådan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0