Bildbomb från Vimmerby & cykelsemestern!

Astrid Lindgrens värld - Rasmus på luffen -
Astrid Lindgrens värld - Emil i Lönneberga -
Astrid Lindgrens värld - Karlsson på taket -
Badar badtunnan med Anton & Eddie - fett nice -
Lillskit i tunnan , höh
Cykelsemestern med Becka :D
Trött, helt slut men äntligen framme! Ser totalstörd ut ungefär o.-
En skylt vi såg påvägen som var lite smårolig.. Kan man ju tycka....
Tänkte avsluta med en bild på mig och älskade kevin <3
Eftersom vi inte har setts på ett tag, oh eftersom jag är random..
Men jag hoppas ni haft en bra helg också :D
Oh cykelsemestern gjorde vi för typ en vecka sen..
Så det var inte i helgen :o
Sista måndagen i skolan för den här terminen imorrn.
Kan inte fatta att vi har sommarlov!?

Min vackra Kevin och jag .. <3
Om ni undrar varför han inte ser så sjukt lång ut.
Så kan jag upplysa er om att jag står på en kulle.
Eller typ en liten kant sådär..
Så slipper ni anstränga hjärncellerna gubbar!
Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Filippaaaaaaaaaa

stolt fotograf :d <3

2011-06-13 @ 07:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0