SOMMARLÅÅÅÅÅNGT INLÄGG :D

Tänkte bara spamma hela min blogg med bilder från denna härliga sommaren! Men framför allt från min shopping! Snacka om en shoppaholics bekännelse lixom :O Så slänger nin lite kort med beskrivning till mina favoritläsare :D
SHOPPING:
FIIILLLMMEEEEER :D min stora passion :D
Det är Batman begins, saving private ryan, parlamentet säsong1,
pet semantary, the game, den där Mary och Zoolander, Köpte även
Nanny Mcphee och en dokumentär om 2a världskriget!
Min fiiina bruna klänning :') Underbar aight? Passar mig perfect!
Mina fina öronhängen jag blev totalförälskad i :')
Ignorera mördarinstikten i mina ögon >.<
Vi är alla lite galna, Men jag älskar glasögonen :D
JAAAAAA - DOM ÄR SKITFULA, SO ? :D
Svart t-shirt med ficka på patten, fett värt det ^^
Vit tröja med ficka på patten, lika snyggt det, PLUUS!
+ Mitt illröda linne jag totaldiggar :D Lyser verkligen!
(Alla älskar tjocka tonårsmagar med stretchmarks på)
Mitt vackra underbara linne, som jag är typ ensam om att äga :D
Jag älskar det! Så värt pengarna! detta är baksidan då.. På framsidan,
är det typ 2 rosor så står det: sinful " på :), Sjukt vackert :')
Mina 2 snygga halsband, små små drömfångare ,
Jag samlar ju på sånna, så hittade jag sånna här i halsband :D
Underbart! Iallafall, köpte ett svart oh ett vitt :)
Ehehe, mina förlånga jeans, slitna snygga ohyeah :D
Kevins skeva fot i bakgrunden .. ehh.. .. :D
MAHAHAHA, JAG HAAAAR SKEVA BEN!
Ni tror mig inte! Men dom går inått lixom :')
Dessutom har jag en missbildad tå :'D
Okej färdigshoppat!
Iallafall lite bilder från veckorna hos finaste <3

Min fina pojkvän, med sitt ovanligt lockiga hår!

På en resturang på Bornholm!

Jag och fina lillebror


Egoboost på sista bilden (A)  Men ja det var det antar jag , 
Hoppas ni haft lika bar sommarlov som jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0