Med i miixx-bloggen! Ehehhe...

Jag är not typ superretard som inte märkt det själv.
Iallafall, miixx har en slags drive som kallas: krossa idealen.
Jag har länkat hennes blogg förut då jag tkr den är väldigt bra!
Iallafall, det började skickas in bilder på folk som typ,..
Skämdes över olika saker;bröst, ögon, näsor whatever typ,
Olika missbildningar oh ibland inget som man ens tänker på!
Iallafall, varför inte tänkte jag oh skrev ett mail t miixx om psoriasis.
Så det publicerades på hennes blogg; perfektion del 6.
Oh ja, jag märkte det idag ( ärkeretard )
Så printade så ni fina människor får läsa . :D


Blabla, miixx är ingen bimbo, som jag tror många tror, komplicerat därja!
Iallafall, hon är väldigt godhjärtat, sjuk humor oh glad för de mesta :)
Besök hennes blogg vetja!
Checka även in resten av hennes perfektion-inlägg under fliken:krossa idealen!

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA T MIIXX BLOGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0