Tisdag 25/1

Hej, idag får jag månadspengar & lite annat smått&gott :D
Börjar med tyska, sen engelska.. SEN...:!
MATTEPROV :o
O.M.G. :p
Det är nog det svåraste vi haft hittills men det ska nog gå bra :D
Min solkam har inte kommit än..
Kommer förmodligen denna veckan men jag orkar ju inte vänta :D
Senare idag väntar samhällskunskap & historia.. suck..
Let's love school (y)
Ikväll åker jag till Sthlm också ..
Det ska bli riktigt roligt faktist.

Tänkte skriva ett litet inlägg om "mina favoriter" sen :)
Eller hur det blir..
Sen blir det förmodligen lite mindre uppdatering på bloggen.
Av vissa skäl :) Så då får ni stå ut med det också ^^
Va lite kul, Var en snubbe som kommenterade att:
"om du slutar blogga så dör jag"
xD
Well, bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0