Men palla elr?

"tänk ochså lite på var du säger till andra specielt på micahs blogg om alla skulle få reda på vad du skerv så skulle dom inte läsa bloggen!
hur många kommenterar?
de märks ju att de inte är många!!!!!!!!
lika stor som miscah ne skulle du alldrig bli så skriv inte så till henne för hon äger ut dej totalT"
För det första, Lär dig stava F10a :)
För det andra, sluta läs mig blogg om du ändå stör dig.
För det tredje, Jag har inte skrivit ngt elakt på micahs blogg? :)
För det fjärde, Vaddå lika stor som "miscah" , Har aldrig satsat på att bli stor bloggare ? -.-
Oh nej, jag har inte många som kommenterar,
Men jag har många fler läsare än kommentarer -.-
Precis som alla bloggare ^^
Oh yes, Michaela äger ut mig totalt.. I know :)
Hon är verkligen bland de få personer jag beundrar.
Läser hennes blogg flera ggr varje dag (:
Varför skulle jag överhuvudtaget skriva ngt elakt till henne?
Tkr hon är otroligt stark oh underbar person!
So för att sammanfatta det hela :
Jag har inte skrivit ngt elakt TILL michaela eller michaelas blogg :)
Du säger att jag ska tänka på vad jag säger till andra
& att jag inte ska skriva elaka saker :)
Men det är ju inte jag som sitter anonymt oh skriver att folk är fula? :)
So grow up kid..
TACK & HEJ
tänker inte ägna dig ngn större uppmärksamhet mer nu :)
Så, häng upp dig på ngt annat gullet ;D
BTW; Swedish house mafia är sjuukt bra (a

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå IN OCH KOLLA PÅ MICHAS BLOGG SJÄLVA!

DU ÄR FEG SOM INTE VÅGAR SKRIVA VAD DU SKRIVIT TILL HENNE SÅ JÄVLA FEGT!

JAG HAR OCHSÅ BLOGG MEN TÄNKTER INT SÄGA VAD DEN HETER MEN DU SKULLE BLI FÖRVÅNAD ATT JAG INTE ÄR EN LITEN F10!

JAG VET INTE JU INTE HUR MÅNGA BLOGGLÄSARE DU HAR MEN DU STÅR SÄKERT OCH LJUgER OCH DE HADE JAG GJORT OM JAG VAD DU!

2011-01-15 @ 10:54:27
Postat av: Jen.

Haha, Amanda, what's the thing with F10an?

Fattar nada, och vilket damp personen verkar få, om den inte vart avundsjuk så skulle den inte hålla på som den gör :)

Saknar dig gumman!

2011-01-15 @ 14:10:56
URL: http://desireless.blogg.se/
Postat av: Filippa

Vem ? :P non avis elr ^^

2011-01-15 @ 17:01:50
Postat av: Kev

Ja Filippa, det är någon som håller på och stör Amandas blogg, skriver att hon är ful och så. :o

Men asså, ingen idé att bry sig om. När man börjar få trashtalkers på sin blogg betyder det bara att den har blivit hyfsat känd. :D

2011-01-15 @ 17:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0