Kind of scary .. :/

Asså.. Usch..
Det börjar nästan bli obehagligt att blogga!
Mina bilder finns överallt! :o
Ha inte insett det förän nu :s
Kanske borde lägga in mindre bilder ? :s
Men om man jämför med andra bloggare som hänger ut sig,
Typ nakenbilder så är det kanske inte så farligt?
Jag googlade på medisun psori kam.
Fick upp typ 10 bilder på mig,
drygt 2 på Kevin -.-
Jag seriöst värsta hänger ut alla mina vänner på nätet?
Hur elakt är inte det ? :s
Usch, sämst av mig.. :o Vrf har jag inte tänkt på det förut??
Vågar inte ens googla Amanda xD
Fick en kommentar för jättelängesen..
Som skrev att han googlat nässjö sjukhus.
För att få telefonnr dit, Oh då kom jag upp.
och det var så han började läsa min blogg!
Att jag inte fattade redan DÅ hur mycket av MIG som ligger ute? :s
Man blir nästan lite mörkrädd.. Borde man sluta blogga?
Elr iallafall sluta lägga ut bilder?
Det är ju kul & många tkr bloggen är positiv?
Dock har jag ngra haters xD Men what the heck :p
VAD SKA JAG GÖRA ? :O

Kommentarer
Postat av: C

Om du slutar blogga så kommer jag dö! Du är ju nästan den enda som bloggar om psoriasis :o Känns verkligen bra att du bloggar om det, så man inte känner sig så ensam vilket man lätt gör :/

2011-01-20 @ 10:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0