Spanska prov!

Hejsan !
Var ett tag sedan!
Idag har skolan varit allmänt seeeegt.
Började med tyska, det var nice faktist :D
Kollade på Herz im Kopf. Den är faktist bra.
Typ en tonårsserie i 3 delar elr ngt.
Värsta sex-scenen var med ^^ '
Men vrf den är så bra är för att huvudpersonen är snygg :p
Oh handlingen är såklärt jättebra...........
Vår lärare ba; Ah dieser Film hat mir doch sehr gut gefallen!
Eller ngt liknande, Alla tyskar behöver inte ta min tyska på allvAr xD
Ja.. Iallafall. Jag har spanska prov på fredag!'
ORKAR ORKAR ORKAR INTTEEEH!
Men måste fixa MVG på skiten annars lär jag aldrig få det i betyg!
Ajaa.. Nu ska jag typ kolla på familjen annorlunda.
Vet nu hur sjukt coola de familjerna är? :D
Älskar programet, speciellt inledningen ..
'Asså det sitter en unge och knäcker ägg i en skål, RÅA ÄGG...
Asgulligt typ , illustrerar verkligen familjelivet :)'
Nehepp, Nu ska jag fixa det , lira lite the sims, HÖHÖ...
Sen kanske plugga ,. Om jag pallar -.-

PS, jag hade en visitor from Australia last week :o
Det är faktist lite ballt , höhö!

Hejjddåå fiiiningar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0