RÖV!

Skrev just ett jättelångt inlägg
SOM FÖRSVANN!
och nu orkar jag inte skriva ett nytt!
Det var aslångt om min dag och utbildning och hela kittet.
Sktisamma!
Hejdå!

Jag hoppas jag orkar ta tag i mitt liv och träna sen.
Okej jag förkortar förra inlägget för min statistik är sämst nu.

Jag går samhäll och ville välja samhäll-språk.
Samhäll språk läggs ner, så nu måste jag gå ekonomi.
Hoppet tändes om att jag kunde få läsa franska ändå.
På det individuella valet.
Men idag fick jag beskedet att det inte gick.
Så vad gör jag nu?
Jag går gymnasiet för att läsa språk och nu får jag inte det.
Allt skitsnack om att man ska få bestämma själv,
Gymnasiet är så himla stort & det finns dozens of valmöjligheter!
Utbudet av kurser och linjer är som ett fett smörgåsbord!
INTE HÄR!
För min skola är så freaking fattig!
Lägga pengar, tid, resurser på kvarsittningar.
Men inte på lektioner åt folk som vill lära sig.
DET är sämst!
Iallafall förstår jag inte längre vrf jag går gymnasiet.
Visst, bra med en utbildning.. men ingen jag vill ha.
Varför kan inte vi ambitiösa få lära oss och läsa vad vi vill?
Tänk alla losers som glider igenom skoldagarna.
Fikar på lektionstid och fuskar sig igenom proven.
DOM lägger skolan energi på!

nu är jag typ jättesur..
Nu har ni fått en liiiiiten insikt i mitt liv :)
GRATTIS (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0