Måndag , alla älskar måndagar.. -.-

Varför vaknar jag varje morgon och tänker för ett ögonblick att jag är sjuk, Att jag inte kan gå till skolan? Ibland tänker jag att jag faktist har huvudvärk även att jag inte har det. xD Jag är så sjuukt morgontrött. En sån dag var det idag.. HEMSKT! Det som fick mig att gå upp var det att jag skulle träna på morgonen. Härligt lixom. Det enda dumma var att jag glömt både skor, handduk, extra strumpor OCH vanlig BH.

Efter träningen:
Ont i fötterna - yes! Efter att ha sprungit lite, ytterst lite på bandet så fick jag asont xD.
Duscha - No way. Hade varit gött, men utan handduk oh dessutom inga rena strumpor :S
Hängig - Oh yes.. Hade ingen vanlig BH, så får gå i sportbh.. Lovely! Ser hemskt ut.......

Min dag .. Jättekul lixom..
Tänkte ringa runt och se om det finns några sommarjobb idag ?
Ingen här som vill ge mig ett ? :)
Ngn borde ju ha ett jobbförslag?! :o
Maila isåfall: [email protected]
Jag är seriöst desperat.. Vill verkligen ha ngt oh göra.
Både på helger och kvällar egentligen..
JAG KAN JOBBA!
Blir störd på folk som ba; tyvärr men vi vill ha ngn som går i 3an på gymnaasiet.

Det är så sjukt lågt, Kan dom inte bara säga; du duger inte!

Jag kan minst lika mkt tyska som en blond brud i 3an med betyget G .
Ändå får hon jobbet för att hon är äldre, oh möjligtvis för att hon är blond med ^^


HATAR SÅNT!
Jag är duktig :'')
Så .. jag förväntar mig 500 000 miljoner jobbmail nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0