Hello skiis!

Idag ska jag kolla på skidor :D
Tänkte köpa nytt och lite sådär.
Tänkte ev gymma lite också :D
Hur ska jag hinna allt ?
Ska till Åre vecka 7 så det är drf jag ska fixa skidor.
Tkr det känns bättre än att hyra..
Men vad är man beredd att lägga på en utrustning lixom?
Igår fick jag äntligen , ÄNTLIGEN riktiga mediciner!!
Thank you Lord lixom :D
Den första läkaren som NÅGONSIN brytt sig om min huvudvärk!
Det ända dumma är att jag inte kommer träffa honom mer :o
Han bodde typ i danmark .. :/
Var här för att vi inte hade ngn läkare ,
& för att han ville tjäna lite extra.
Så han skulle bara vara här i en vecka!
SÅÅÅÅ TYPISKT!
Men fick sjukt mycket mediciner!
Och dessutom massa rabatt!
Testade en igår för hade sjuuk huvudvärk!
Den försvann på typ 20 min! :o
SICK :D
Well, nu ska jag ha tyska..
Vi läser om en tjej & en kille i ett badhus...
Oerhört intressant -.-

BTW, MIN KAM HAR INTE KOMMIT! :O
Har ngn av er beställt ?
Oh hur många dagar har det dröjt då? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0