OM MIN RESA TILL KINA :D

JA! NI LÄSTE RÄTT!
JAG, AMANDA STRÖMBERG,
SKA TILL KIIIIIIIIIIINAAA :D
ehm..
Jo kan ju berätta lite om det.
Som ni vet är jag en pluggis, älskar språk, tyck att jag är nödrig eller cool, välj själv i don't care lixom. Iallafall har hatat mitt gymnasie sedan jag började. Jag valde att gå samhäll med inrikting språk. MEN DET LADES NER! samma år som jag började, skitskola, skitstad, skit! Iallafall, gjorde det bästa av det och läste utökat program (yeay!) Var väl helt okej, så lästa tyska och spanska samtidigt. Det gör jag fortfarande :) Iallafall. När jag skulle börja tvåan så ville jag läsa ett språk till. Franska var det enda som fanns men det fick jag inte. S skit igen lixom. Kollade om jag kunde läsa italienska men nej. Så tänkte jag: SKITVÄRLD! så började jag kolla upp andra skolor i göteborg och stockholm bland annat. För jag hade kommit på att jag ville läsa kinesiska, elr ah mandarin dårrå.. Ingenting funkade och har alltid varit en tjej som vill något , som vill BLI något lixom. Jag vill leva, resa och se världen lixom.
Nu ska jag iallfall åka till Kina för gå en intensivkurs i Mandarin. Jo det är sant, jag är så awesome.
Jag väljer att åka 8 veckor, dvs 2 månader.. Ska bli jättekul.
Och nej, det är inte genom skolan ..
Så den 11 juni bär det av! 
:D 
Follow your dreams yo!

Kommentarer
Postat av: Sara :)

skit coolt amanda! du får berätta om din resa sen i klassen :D

2011-12-08 @ 19:08:13
Postat av: Therese B

Måste verkligen säga grattis. Du är företagsam och du fixar det du behöver! Bra där! Önskar dig all lycka och en liten rapport om hur det var

2011-12-08 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0