It's alive, believe me!

Jo jag vet att bloggen håller på att mögla igen.
MEN, goda nyheter! Det är helg :D
Har svarat på lite mail idag oh fortsätt gärna maila :)
Iallafall,dagens musiktips: Metro station - seventeen forever
Ni kan ju också lyssna på: wish we were older (;
Har kollat högskoleutbildningar idag med.
Frågan är om man ska satsa på ekonomi eller språk?
Oh ska jag göra utlandsstudieR? Hmm..
Tråkigt att bli vuxen, fast skönt, elr ? x)
Ska göra klart en gigantisk inlämning tills midnatt.
Så, ska lämna er ifred. MEN!
Tog mig tid, ca 2 sekunder, på att ta en bild :D
SÅÅÅÅ, nu kan ni se hur sleeeeeten jag är,
oh hur snygg min nya tröja är, samt hur gullig jag kan va,
om jag bara anstränger mig dvs .. höh.

HAHA, aw... vad ger jag för bild till mina läsare egentligen?
Att jag är en liten gullig tjej som älskar skolan?
Fattas ju bara att jag ska älska hästar med...
Nej, jag är inte sån. Hatar hästar.
Men ja, jag ser inte ut såhär fjompig i vanliga fall.
Tindrande ögon och ormande kroppspråk används bara i nödsituationer.
Då undrar ni när en sån är, Jo vid provtillfällen tillexempel,
Fult knep jag har, eller huuuur ? :)

Läraren: Du var tyvärr 3p ifrån MVG så..
Amanda: Nej men ooooojj, jahaaaaaa.. vad händer nuu då ? :o
Läraren: Jo det blir ju ett stabilt VF i slutbetyg
Amanda: Åh vad synd! Har ju verkligen kämpat såååå håårt..
Finns det verkligen ingenting jag kan gööra ? *tindrar med ögon och ler*
Läraren: Ehm, jo det är klart du kan ju kanske...
Amanda: Oh vad braaaa :D Jag lämnar in en komplettering på måndag! *blinkar & går*
- EN VECKA SENARE -
slutbetyg : MVG
Amanda: det menar du inte? (;

Neeeeeeej! ni känner ju mig! Jag är inte sån :D
Att ni ens tänkte tanken att jag uppför mig så i skolan....

NU: plugg! Så hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0