Ny behandling-biomagnetism?

"Hej Amanda!

Vill bara informera dig om att jag är terapeut för en ny och unik behandlingsmetod som heter Biomagnetism. Har behandlat patienter, med allt från s.k. enklare åkommor till olika sjukdomar. Min praktik i Malmö är öppen sedan 4 månader tillbaka och än så länge har jag endast behandlat 1 person med psoriasis. Resultatet har varit helt otroligt: efter 2:a behandlingen är hans naglar inte längre sköra som papper, känseln i fingertopparna har kommit igen, de invärtes frysningarna har upphört, huden flagnar inte längre och han använder sin hudsalva en gång i veckan i stället för två gånger om dagen. Alltså läkningsprocessen har satt igång. Studera gärna hemsidan och ring om du undrar över något.
Hälsningar
J*****"

Jasså? Det låter helt enastååående ju :D
Kul att folk kommenterar om framsteg som görs :D
Ska absolut kolla in hemsidan oh ge mina läsare en bredare bild av vad behandlingen innebär!
Tack för tipset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0