Therese, Låter som en gåta? , Haha :D

Therese om Svar till Suzana xD !:
Vem har du att tacka för...? utan mig inget läger och inget hånglande eller?''

Hahah, det är faktist 2 frågor,
Oh eftersom jag asgarvar när jag läser detta så..
MÅSTE JAG SVARA PÅ DOM ! xD :D

Jag vill i detta inlägg tacka Therese som suttit i ung med psoriasis förbund oh varit enväldig härskare i drygt 2 år sedan Sophie varit ledig. Det har varit 2 underbara år med jättemycket skratt och bus. Trots att Therese är envis och lite småsträng så är hon skitskön! Hon har verkligen gjort lägrena lite mer roligare med sina olika sånger från lågstadiet. Syftar nu på : ekorre ekorre vifta på sin svans, ekorre ekorre viftar på sin svans, plocka upp en hasselnöt osv,.. Jo, Nu har jag tackat the one and only woman Therese för att hon fixar så mycket roliga läger , oh för att jag får öhm... Hångla på dom.. xD Låter dumt. Men träffade trots allt Kevin där så .. Det stämmer ju faktist delvis.. Ja jo.. Tack Therese ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0