Är du min morsa eller ? ;)

"Aldrig blivit bra på ett skolkort??? Aaaa tjena, är du rolig eller? Det får du ta tillbaka!"

Fick en asrolig kommentar av min kära mor för att va exakt.
Den innehåller 2 frågor som jag ser xD
Svar 1 : Nej jag tycker inte det! xD
Svar 2 : Jag är jätterolig.. :D

Är det ngn mer som undrar ngt ? xD
Bara för det ska jag leta upp massa roliga bilder på mig.
Så ni får se hur jag ser ut på kort.. xD



Asdiggar att mina ögon är helt messed up xD




en härligt dag med isabell i Korsberg xD



Du måste skämta, typ 4 dubbelhakor & räls , Oh yes ..
Har ni fått nog? Tror ni mig nu att jag inte blir bra på kort? xD



HAAHAAAH, ngt sjuuukt vilka bilder man hittar när man letar xD
Well.,.
Jag bjuder på dom.. Det är ingenting so upprepars dudes! xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, amanda ditt rätta jag! x)haha

2010-09-23 @ 17:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0