3 dagar sedan ..

Mycket kan hända på 3 dagar.
Jag har nog haft världens mest....
UNDERBARA HELG !
Allt har verkligen varit roligt.
Tyvärr slutade den dåligt..
Fast kanske ändå inte?
Pointing me on my way, into your loving arms..
Jag har iallfall inget att skriva om just nu..
Jag orkar nog faktist inte om jag ska va ärlig.
Och det ska jag vara mot er och mig själv (:
Så ja. Förlåt antar jag..?
Iallafall så har Kevin åkt hem...
Han kom hem singel, jag också..
Nu vet ni det!
Inga frågor för jag orkar inte det.
When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are

And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause boy you're amazing
Just the way you are

Pricken på världskartan <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0