Klimatvården dras ner mer & mer!

http://svtplay.se/v/2242215/solresor_for_psoriasissjuka_dras_in?ref=nf

Överallt ska pengar sparas.
Inte nog med att Gotlands klimarvård dras ner..
Nu sprider sig tråkigheterna ännu mer :/
Danny berättar om problemet i SVT.
Länkade videon där uppe så ni kan kolla.
Ibland blir man så sur..
Om klimatvård HJÄLPER folk,
Varför ska man dra ner på det?


Det är inte vad jag kallar välfärdssamhälle!



Det här är inget man väljer att leva med.
Det är något som finns i en..
Något i generna ,som gör att man ser ut såhär.
Oh man mår så psykiskt dåligt av det ofta.
Hur kan politikerna välja att DRA NER på att folk blir friska?
Det är ju att ge dem mer psoriasis?
Förstår ni vad jag försöker säga? xD
Känner mig helt retard.
Men .. Jag tror inte politikerna hade dragit ned på det om de visste hur det var.
Isåfall är dom väldigt ... inkompetenta`?
Shiet vad elak jag är :o Men ärligt.
Varför sluta med något som är så sjuukt bra?
Varför ? :/

Kommentarer
Postat av: Jesse

Nu inser jag att du har en betydligt värre pso än vad jag har. Usch, det måste klia något fruktansvärt? Jag lider verkligen av Min! så kan inte alls tänka mig in i hur ditt måste klia :/



Har det blivit värre och värre med åren? Mitt har blivit värre.. (haft pso sedan jag var 13 år, är idag 27)

2010-12-08 @ 01:26:50
URL: http://jesse-paloma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0