Ett sommarlägersminne (:

Satt och drömde mig tillbaka på förra årets sommarläger.
Plötsligt slog det mig vilken galen grej jag gjorde ?! xD


Det var så att jag skulle åka hem tidigare pga bröllop hemma.
Och jag ÄLSKAR att sjunga singstar,
Självklart skulle de ha singstar-kväll på lägret samma dag som jag åkte hem!
Så jag missade ju den eftersom jag skulle hem på dagen.
Så.. ni som inte känner mig, jag är envis :D
Oh då gick jag oh mina bitches & samlade in en namnlista xD !
Det var nog inte en enda medlem på lägret som INTE skrev på :D
Så gav vi den till lägerchefen.
Och singstarkvällen blev flyttad så jag fick vara med :D
Tro nu inte att bara för att jag lyckas så gör alla det xD
Utan jag hade tur . Oh det var fett snällt av dem.
De är ganska stränga egentligen , haha :D
Tänkte bara dela med mig av det .. (:
Jag längtar till lägret.
<3

Kommentarer
Postat av: anna

haha jaa gu va kul det va förra sommaren :)

och när vi ba as nervösa när du "rymde" upp till oskar och dom :) haha vilka minnen

2010-05-26 @ 20:10:30
URL: http://annapetterssonn.blogg.se/
Postat av: Viktordaniella

I love this page.

2011-01-03 @ 19:30:00
URL: http://viktordaniella.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0