Tollare :)

Okej nu har jag tid att skriva, Är väldigt trött för jag var uppe liiiite för länge i helgen xD
Vi bastade iallafall , och det var skitkul !
Jag & Fredrikke ba; kan vi få basta me killarna?
Emma: Naaee , de funka inte såe ( på skånska ) xD
VI: Nejmen hur funkar det å då?!
Haha, sedan gömde vi oss massor och så,
Det roligaste var när jag & Oscar & Emma gömmde oss för Sofie xD
Hon hittade oscar o ba: Men va gör du här ut härifrån!
Oscar: letar efter Rikke.
Sofie: ja MEN UT DÅ!
Oscar: Naee...
Sofie: MEN SKULLE INTE DU LETA EFTER RIKKE?!!?
Oscar: Nae ? xD

Det var fett nice iallafall, asså vi blev gödda osm grisar, det var skitgod mat.
Typ oxfilegryta m hasselbackspotatis o rotfrukter m. efterrätt.
Helstekt biff med potatis i ugnen m.m
Fast jag åt inte köttet men potatisen var god xD
Vi typ spelade innebandy o lekte mörkurragömma också xD
Gick oh la mig halv 4 typ sista natten. Nu är jag trött. ^^
Men det var det värt haha,
Vi hade en frågesport med som mitt lag vann ^^
Vi hette THE SLAMPS oh vår hejjaramsa gick såhär:
Vi är slampor, vi är bäst,
vi är dom som hånglar mest,
SLAMPS, SLAMPS, SLAMPS !
- Vi fick första poängen för bästa hejjaramsa ^^

Helt sjuuukt nice var det! Dock dygnade vi inte vid havet (:
De va bara en liten del av allt som hände, Det var tillexepmel en snubbe som snackade om droger en dag, skitfränt han ahde typ själv gått på droger så det var ju .. spännande? xD Senså gav jag faktist blod till forskningen också.. snällt av mig eller hur? :) 2 rör blod gav jag, & 2 biobiljetter fick ja (;
Nu ska jag snart gå till ortopeden o kolla upp min knasiga ryggrad , haha .. knasiga. låter som jag är typ 5 år nr jAG säger så xD sen hoppas jag på att få tillbaka SO provet idag också.

PS: Kanske, KANSKE blir sektionsansvarig i Jönköpings län inom ung med psoriasis - fett nice (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0